Nataliya Khaustova

Master's thesis

Marketing Communication of Luxury Goods in Russia

Marketing Communication of Luxury Goods in Russia
Anotácia:
Mým primárním cílem mé práce je doporučit luxusním podnikům využití event marketingu, PR a reklamy v časopisech o životním stylu jako nástroje pro marketingovou komunikaci na ruském trhu. Mým sekundárním cílem je jak analýza různých teorií o ''ĺuxusu'' a 'ĺuxusním marketingu'' za účelem lepšího pochopení specifik luxusního průmyslu, tak i rozdíl mezi nástroji pto špičkové a mass marketové zbozí. Pro …viac
Abstract:
My primarily objective of the thesis is to recommend luxury companies to use event marketing, PR and advertising in lifestyle magazines as marketing communications tools to promote luxury goods in the Russian market. My secondary objective is to analyze different theories on "luxury" and "luxury marketing" in order to better understand the specifics of luxury industry as well as the difference in promotion …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Gina Cook

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65628