Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu – Ing. Jan Dufek
Ing. Jan Dufek
Bachelor's thesis
Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu
Importance of Market Segmentation in Various Tourism Sectors
Abstract:
Svoji závěrečnou práci na téma „Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu“ bych rozdělil na dvě základní části, které spolu však přímo souvisí. Jsou to cestovní ruch, jeho sektory a segmentace trhu. Obě tyto skupiny popisuji podrobně v teoretické části. Zmiňuji se v ní o tom, jaký význam má cestovní ruch a jaké jsou jeho druhy. Dále charakterizuji ty nejdůležitější sektory v cestovním …moreAbstract:
My final work theme is „Importance of market segmentation in various sections of tourist industry“. The work can be divided in two mutually relating major parts: 1. tourist industry 2. tourist industry sections and market segmentation I describe both parts in details within theoretical portion of the work. I am explaining there tourist industry importance and its kinds. Then I continue with the most …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/crsi1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová