Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech – Kateřina Hanzalová
Kateřina Hanzalová
Master's thesis
Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech
Audit of the Communication Strategy on European Affairs
Abstract:
Průzkumy veřejného mínění v České republice odrážejí skeptický až negativní postoj Čechů k Evropské unii. Podpora veřejnosti je však pro další rozvoj, ale i udržení stávajícího stupně integrace klíčová. Diplomová práce se proto zaměřuje na to, jakým způsobem se v České republice komunikují informace o evropské integraci. Komunikace s českou veřejností se v této oblasti zakládá na Komunikační strategii …moreAbstract:
Recent public opinion polls in the Czech Republic demonstrate a skeptical or negative attitude towards the European Union. However, public support is crucial for further development, but also for maintaining the current level of European integration. The diploma thesis focuses on how the information on European integration is communicated in the Czech Republic. Communication with the Czech public in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74868
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2018
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Jarolím Antal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74868
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Evropská integrace
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev