Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech – Kateřina Hanzalová
Kateřina Hanzalová
Diplomová práce
Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech
Audit of the Communication Strategy on European Affairs
Anotace:
Průzkumy veřejného mínění v České republice odrážejí skeptický až negativní postoj Čechů k Evropské unii. Podpora veřejnosti je však pro další rozvoj, ale i udržení stávajícího stupně integrace klíčová. Diplomová práce se proto zaměřuje na to, jakým způsobem se v České republice komunikují informace o evropské integraci. Komunikace s českou veřejností se v této oblasti zakládá na Komunikační strategii …víceAbstract:
Recent public opinion polls in the Czech Republic demonstrate a skeptical or negative attitude towards the European Union. However, public support is crucial for further development, but also for maintaining the current level of European integration. The diploma thesis focuses on how the information on European integration is communicated in the Czech Republic. Communication with the Czech public in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Jarolím Antal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74868
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Evropská integrace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev