Natálie Kaššayová

Bachelor's thesis

Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář

Marketing communication trends focused on a specific tour operator
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na trendy marketingové komunikace, které se v posledních letech nejvíce využívají a vyvíjí. V teoretické části jsou rozebrány základní marketingové pojmy jako je marketingový mix nebo základní prvky marketingové komunikace. Analytická část se věnuje konkrétní cestovní kanceláři z Brna a její komunikaci. V praktické části jsou navrhnuty konkrétní příklady, jak zlepšit …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the marketing communication trends that have been most used and developed in recent years. The theoretical part discusses basic marketing concepts such as the marketing mix or elements of marketing communication. The analytical part focuses on a specific travel agency from Brno and its communication. The practical part suggests concrete examples of how to improve marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON