Pavlína Presová
Bachelor's thesis
Interní komunikace SUPŠ Uherské Hradiště
The Internal Communication at the Secondary School of Applied Art (SUPŠ) in Uherské Hradiště
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací SUPŠ UH a jejími komunikačními kanály. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku a cíle komunikace, interní komunikací v organizaci a jejími nástroji. Praktická část popisuje SUPŠ UH, její současnou interní komunikaci, stávající komunikační kanály a prozkoumává efektivitu používaných kanálů interní komunikace v organizaci pomocí primárního šetření …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with aspects of internal communication at the Secondary School of Applied Art in Uherské Hradiště and its communication channels. The theoretic part focuses on the communication goals and characteristics, internal communication in the organisation and the communication tools used at the organisation. The practical part of the thesis describes the secondary school, its current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Presová, Pavlína. Interní komunikace SUPŠ Uherské Hradiště. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Struktura a obsah katastru nemovitostí
Miroslav Frančík -
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
Fortune Nwaiwu -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková