Interní komunikace SUPŠ Uherské Hradiště – Pavlína Presová
Pavlína Presová
Bakalářská práce
Interní komunikace SUPŠ Uherské Hradiště
The Internal Communication at the Secondary School of Applied Art (SUPŠ) in Uherské Hradiště
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací SUPŠ UH a jejími komunikačními kanály. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku a cíle komunikace, interní komunikací v organizaci a jejími nástroji. Praktická část popisuje SUPŠ UH, její současnou interní komunikaci, stávající komunikační kanály a prozkoumává efektivitu používaných kanálů interní komunikace v organizaci pomocí primárního šetření …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with aspects of internal communication at the Secondary School of Applied Art in Uherské Hradiště and its communication channels. The theoretic part focuses on the communication goals and characteristics, internal communication in the organisation and the communication tools used at the organisation. The practical part of the thesis describes the secondary school, its current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Presová, Pavlína. Interní komunikace SUPŠ Uherské Hradiště. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Struktura a obsah katastru nemovitostí
Miroslav Frančík -
Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
Fortune Nwaiwu -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková