Bc. Petra Sehnalová Čermáková

Diplomová práce

Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

The Project of Increase Brand Awareness Mitas in the Segment of Enduro and Motocross Motorcycle Tyres
Anotace:
Předmětem diplomové práce je budování značky Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros. Hlavním cílem práce je zvýšení povědomí a upevnění pozice značky v cílovém segmentu, ale i mimo něj. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojednávající o značce, jejích prvcích, budování značky, její ekvitě, ocenění, komunikaci se …více
Abstract:
The topic of master thesis is brand building Mitas in the segment of enduro and motocross tires. The main goal of this thesis is increase awareness and to stabilize the brand in target segment, but also outside of it. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part contains literature review explaining the brand, its equity, pricing, communication with stakeholders …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sehnalová Čermáková, Petra. Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe