Kristýna Holasová

Bakalářská práce

Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě

Online marketing and its use in an e-shop
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu doporučení vedoucích ke zlepšení online marketingové komunikace internetového obchodu LED-ZAHRADA.cz. Teoretická část bakalářské práce je věnována činnostem marketingu na internetu, formám online marketingové komunikace, komunikaci se zákazníky na internetu a celkovému využití pro internetový obchod. V praktické části práce je provedena analýza internetového …více
Abstract:
The overall aim of the bachelor thesis is to create a proposal for recommendations leading to the improvement of the online marketing communication, communication with customers on the Internet and its overall use for an e-shop. In the practical part of the thesis, a marketing survey is conducted on the example of a particular e-shop. The existing marketing activities and their contribution to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní