Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě – Kristýna Holasová
Kristýna Holasová
Bakalářská práce
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Online marketing and its use in an e-shop
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu doporučení vedoucích ke zlepšení online marketingové komunikace internetového obchodu LED-ZAHRADA.cz. Teoretická část bakalářské práce je věnována činnostem marketingu na internetu, formám online marketingové komunikace, komunikaci se zákazníky na internetu a celkovému využití pro internetový obchod. V praktické části práce je provedena analýza internetového …víceAbstract:
The overall aim of the bachelor thesis is to create a proposal for recommendations leading to the improvement of the online marketing communication, communication with customers on the Internet and its overall use for an e-shop. In the practical part of the thesis, a marketing survey is conducted on the example of a particular e-shop. The existing marketing activities and their contribution to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tra31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev