Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě – Kristýna Holasová
Kristýna Holasová
Bachelor's thesis
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Online marketing and its use in an e-shop
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu doporučení vedoucích ke zlepšení online marketingové komunikace internetového obchodu LED-ZAHRADA.cz. Teoretická část bakalářské práce je věnována činnostem marketingu na internetu, formám online marketingové komunikace, komunikaci se zákazníky na internetu a celkovému využití pro internetový obchod. V praktické části práce je provedena analýza internetového …moreAbstract:
The overall aim of the bachelor thesis is to create a proposal for recommendations leading to the improvement of the online marketing communication, communication with customers on the Internet and its overall use for an e-shop. In the practical part of the thesis, a marketing survey is conducted on the example of a particular e-shop. The existing marketing activities and their contribution to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tra31/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev