Kristýna Holasová

Bachelor's thesis

Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě

Online marketing and its use in an e-shop
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu doporučení vedoucích ke zlepšení online marketingové komunikace internetového obchodu LED-ZAHRADA.cz. Teoretická část bakalářské práce je věnována činnostem marketingu na internetu, formám online marketingové komunikace, komunikaci se zákazníky na internetu a celkovému využití pro internetový obchod. V praktické části práce je provedena analýza internetového …more
Abstract:
The overall aim of the bachelor thesis is to create a proposal for recommendations leading to the improvement of the online marketing communication, communication with customers on the Internet and its overall use for an e-shop. In the practical part of the thesis, a marketing survey is conducted on the example of a particular e-shop. The existing marketing activities and their contribution to the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní