Hodnocení prvků manažerské komunikace – Bc. Volodymyr Koroshchenko
Bc. Volodymyr Koroshchenko
Master's thesis
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Abstract:
Člověk plnící funkci manažera musí mít dovednosti v oblasti komunikace. Diplomová práce vysvětluje prvky komunikace, které využívají manažeři, aby zefektivnili organizaci práce. Cílem práce je zhodnotit prvky komunikace ve vybraných organizacích. Diplomová práce má dvě části. První část odráží teoretické základy a vlastnosti zkoumaného tématu a vychází z literární rešerše. Nejprve je definován pojem …moreAbstract:
A person performing the function of a manager should have communication skills. The thesis focuses on communication elements used by managers to organize work more efficiently. The goal of the thesis is to evaluate the elements of communication in selected organizations. The diploma thesis has two parts. The first part reflects the theoretical foundations and characteristics of the researched topic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOROSHCHENKO, Volodymyr. \textit{Hodnocení prvků manažerské komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/3bwtlx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights