Strategická analýza vybraného podniku – Martin Kabelka
Martin Kabelka
Bakalářská práce
Strategická analýza vybraného podniku
Strategic Analysis of a Selected Enterprise
Anotace:
V dnešní turbulentní době plné změn a nových požadavků spjatých s Green Dealem je pro společnosti klíčové mít kvalitní podnikovou strategii. Nejvhodnějším nástrojem pro její zpracování je strategická analýza. Cílem této práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Polabské mlékárny, a.s., na jejím základě zhodnotit její stávající postavení na trhu s mlékárenskými produkty a následně navrhnout …víceAbstract:
In today's turbulent times full of changes and new demands associated with the Green Deal, it is crucial for companies to have a high-quality corporate strategy. The most suitable tool for its development is strategic analysis. The aim of this thesis is to conduct a strategic analysis of the company Polabské mlékárny, a.s., evaluate its current position in the dairy products market, and subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Václav Kupec
- Oponent: Aleš Kubíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova