Didaktické hry ve třídě, kde se vzdělává žák s Downovým syndromem – Bc. Martina Kolmanová
Bc. Martina Kolmanová
Bachelor's thesis
Didaktické hry ve třídě, kde se vzdělává žák s Downovým syndromem
Didactic Classroom Games that Include a Child with Down Syndrome
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití didaktických her ve třídě, kde se vzdělává žák s Downovým syndromem. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje Downovu syndromu, popisuje jeho etiologii, formy, zdravotní komplikace. Dále se zabývá integrací dětí s Downovým syndromem do běžných škol, vymezuje pojmy integrace a inkluze, zahrnuje individuální vzdělávací plán, asistenta …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the use of didactic games in a class that includes a child with Down syndrome. The work s divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with Down syndrome, describes its etiology, forms and medical complications. Furthermore, it focuses on the integration of children with Down syndrome into regular schools and defines the concept of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d5au7/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová -
Desková hra jako prostředek výtvarné výchovy
Viktorie Odehnalová -
Didaktické hry a cvičení v edukaci žáka s Downovým syndromem a jejich efektivita vzhledem ke vzdělávacím oblastem RVP ZŠS
Radka Lišková -
Využití hry pro podporu motorických funkcí u dětí s Downovým syndromem
Kateřina HOŘÍNKOVÁ -
Formální a obsahová analýza Scénotestu u lidí s Downovým syndromem vzhledem k míře předem zjištěného mentálního deficitu
Radka Balíková -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina