Bc. Kamila Zápecová

Master's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Evaluation of customers‘ satisfaction for a selected company
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit aktuální spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení zákaznické spokojenosti doplněno vlastními názory, hodnocením a návrhy na případná zlepšení. Autor práce by měl své …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate current customer satisfaction in selected company. Available secondary data are used in the thesis, along with a primary data. Theoretical bases of researched issues, characteristics of the subject, practical evaluation of customers satisfaction will be defined along with personal opinion, evaluation and recommendations and suggestions for improvement. Author of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné