Marek Bartoš

Bachelor's thesis

Komunikační strategie vybrané firmy

Communication strategy of a chosen company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané firmy. Hlavním cílem práce je zjistit spotřebitelské preference potenciálních zákazníků vybrané firmy a na základě posouzení stávajícího komunikačního mixu formulovat doporučení pro úpravu komunikační strategie. První část bakalářské práce je založena na monitoringu sekundárních zdrojů. Poznatky jsou následně aplikovány v druhé části práce, …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the communication strategy of a chosen company. The main objective of the thesis is to identify the consumer preferences of potential customers of the chosen company and to formulate recommendations for the communication strategy based on the assessment of the existing communication mix. The first part of the bachelor thesis is based on the monitoring of secondary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2023
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89288