Komunikační strategie Českého šermířského svazu – Anna Šámalová
Anna Šámalová
Diplomová práce
Komunikační strategie Českého šermířského svazu
Communication strategy of the Czech Fencing Federation
Anotace:
Sport získává v moderní době stále více na významu a zasahuje v různých formách do mnoha oblastí lidského života. S nárůstem profesionalizace a komercionalizace sportu se sportovní organizace musely naučit vystupovat na konkurenčním trhu sportovních služeb, aby zákazníky motivovaly pro to, začít provozovat právě jejich sport. Manažeři a pracovníci sportovních svazů v době neustálých změn prostředí …víceAbstract:
In the modern times sport is gaining more importance and intervenes in many forms into many areas of human life. With the increase of professionalism and commercialization of sport, sports organizations had to learn how to survive in the competitive market of the sports services and how to motivate customers to start practicing sport. In times of constant changes of the environment, managers and employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Lenka Kovářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev