Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností. – Lenka SIKOROVÁ
Lenka SIKOROVÁ
Diplomová práce
Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností.
The role of special educator at school counselling establishment in drawing up individual education plan for scholars with disturbed communication ability
Anotace:
Teoretická část diplomové práce čerpá z pramenů odborné literatury, která se zabývá řečí a komunikací, narušenou komunikační schopnosti a její klasifikací, integrací a školskými poradenskými zařízeními. Praktická část objasňuje postup logopeda speciálně pedagogického centra při integraci a tvorbě individuálního vzdělávacího plánu pro žáka s narušenou komunikační schopností.Abstract:
The theoretical part of diploma work is based on professional literature, which deals with speech and communication, disturbed communication ability and its classification, integration and school counselling establishment. The practical part explains process of speech therapist of centre of special pedagogy of integration and creation of individual educational plan for scholars with disturbed communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Zveřejnit od: 29. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Kunzová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIKOROVÁ, Lenka. \textit{Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3ikd8z/.
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Lenka. Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností.. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / matematika - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová