Viktor Filip

Bachelor's thesis

Marketing ve vyhledávačích

Search Engine Marketing
Anotácia:
Cílů této bakalářské práce je několik. Vytvořit nejen komplexní přehled o marketingu ve vyhledávačích, ale hlavně na základě analýz porovnat a zhodnotit výhodnost SEO a PPC ve vyhledávačích za použití konkrétních příkladů v praxi. Dalším z dílčích cílů je zjištění efektu duplicity v postavení stránky na Seznam.cz na 1.-3. místě ve vyhledávání (fulltextu) a zároveň na 1.- 2. místě v Skliku. A nakonec …viac
Abstract:
This Bachelor's Thesis has several goals. Make a complex overview of the search engine marketing. Assess convenience of search engine optimization and pay per click systems using specific examples in practice. Next is to determine a duplicate effect in position of a website on first to third places in search engine Seznam.cz and also first or second position in pay per click system Sklik.cz. Last goal …viac
 

Kľúčové slová

SEO PPC Internetový marketing
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Dostál

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24288

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management