Strategická analýza společnosti Staročeská pekárna s.r.o. – Barbora Hlávková
Barbora Hlávková
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Staročeská pekárna s.r.o.
Strategic analysis of Staročeská pekárna s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Strategická analýza společnosti Staročeská pekárna s.r.o.“ se zabývá strategickou analýzou společnosti Staročeská pekárna s.r.o. Hlavním cílem této práce je formulovat strategická doporučení, která by v budoucnu mohla mít pro společnost Staročeská pekárna s.r.o. přínos. Na základě vymezení silných a slabých stránek společnosti a identifikace hlavních příležitostí a hrozeb …víceAbstract:
The bachelor thesis on "Strategic analysis of Staročeská pekárna s.r.o." deals with the strategic analysis of the company Staročeská pekárna s.r.o. The main objective of this thesis is to formulate strategic recommendations that could benefit Staročeská pekárna s.r.o. in the future. Based on the definition of the company's strengths and weaknesses and the identification of the main opportunities and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Luboš Smrčka
- Oponent: Jan Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova