Bc. Pavla Macháčková, DiS.

Diplomová práce

Koncepce informačního vzdělávání prvního stupně základní školy na příkladu ZŠ Křídlovická

A conception of information education at primary schools illustraded by the example of Křídlovická Primary School
Anotace:
Magisterská práce se zabývá informačním vzděláváním a různými typy gramotností. Popisuje kritické myšlení, uvádí, proč je vhodné ho při výuce používat a vysvětluje třífázový model učení evokace-uvědomění-reflexe. Část práce je věnována Rámcovému vzdělávacímu programu a popisuje jeho důležité části. Poslední kapitola práce je věnována lekcím informačního vzdělávání, které byly navrženy pro konkrétní …více
Abstract:
This master's thesis deals with information education and various types of literacy. It describes critical thinking and states arguments for using it during classes. Also it explains ERR framework system – containing Evocation (E), Realisation of meaning (Rz) and Reflection (R). One part of the thesis focuses on the Framework Educational Programme and describes its relevant sections. Last part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Gabriela Šimková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta