Marketingová analýza konkrétní instituce – Bc. Barbora Merašická
Bc. Barbora Merašická
Bachelor's thesis
Marketingová analýza konkrétní instituce
Marketing analysis of specific institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingová analýza konkrétní instituce. V teoretické části jsou vymezeny témata marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, analýza mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýza a postup při její tvorbě. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingového mixu, analýzou mikroprostředí a makroprostředí a SWOT analýzou společnosti Hilti. Společnost …moreAbstract:
This bachelor thesis is about the subject of the marketing analysis of a specific institution. In the theoretical part are defined marketing, marketing mix, marketing environment, analysis of micro environment and macro environment, SWOT analysis and the procedure of its elaboration. The practical part deals with analysis of marketing mix, micro environment and macro environment analysis and SWOT analysis …moreKeywords
marketing marketingová analýza marketingové prostředí mikroprostředí makroprostředí marketingový mix SWOT analýza silné stránky slabé stránky hrozby příležitosti marketing analysis marketing environment micro environment macro environment marketing mix SWOT analysis strenghts weaknesses threats opportunities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bq3rf/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová