Bc. Barbora Merašická

Bachelor's thesis

Marketingová analýza konkrétní instituce

Marketing analysis of specific institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingová analýza konkrétní instituce. V teoretické části jsou vymezeny témata marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, analýza mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýza a postup při její tvorbě. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingového mixu, analýzou mikroprostředí a makroprostředí a SWOT analýzou společnosti Hilti. Společnost …more
Abstract:
This bachelor thesis is about the subject of the marketing analysis of a specific institution. In the theoretical part are defined marketing, marketing mix, marketing environment, analysis of micro environment and macro environment, SWOT analysis and the procedure of its elaboration. The practical part deals with analysis of marketing mix, micro environment and macro environment analysis and SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní