Marketingová analýza konkrétní instituce – Bc. Barbora Merašická
Bc. Barbora Merašická
Bakalářská práce
Marketingová analýza konkrétní instituce
Marketing analysis of specific institution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingová analýza konkrétní instituce. V teoretické části jsou vymezeny témata marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, analýza mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýza a postup při její tvorbě. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingového mixu, analýzou mikroprostředí a makroprostředí a SWOT analýzou společnosti Hilti. Společnost …víceAbstract:
This bachelor thesis is about the subject of the marketing analysis of a specific institution. In the theoretical part are defined marketing, marketing mix, marketing environment, analysis of micro environment and macro environment, SWOT analysis and the procedure of its elaboration. The practical part deals with analysis of marketing mix, micro environment and macro environment analysis and SWOT analysis …víceKlíčová slova
marketing marketingová analýza marketingové prostředí mikroprostředí makroprostředí marketingový mix SWOT analýza silné stránky slabé stránky hrozby příležitosti marketing analysis marketing environment micro environment macro environment marketing mix SWOT analysis strenghts weaknesses threats opportunities
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bq3rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová