Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro projekt HeRa Motors – Bc. Radka Hanáková
Bc. Radka Hanáková
Diplomová práce
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro projekt HeRa Motors
Design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for the HeRa Motors project
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingovou kampaní pro projekt HeRa Motors. V teoretické části jsou detailně vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé části. Dále jsou představeny jednotlivé druhy marketingové komunikace a postup sestavení marketingové kampaně. V závěru teoretické části jsou definovány jednotlivé nástroje online marketingu – PPC, SEO, Google Analytics …víceAbstract:
This thesis deals with an online marketing campaign for the HeRa Motors project. Concepts such as marketing, marketing mix and its individual parts are explained in detail in the theoretical part. Furthermore, individual types of marketing communication and the process of building a marketing campaign are presented. At the end of the theoretical part, individual online marketing tools are defined …víceKlíčová slova
marketing komunikace online kampaň sociální sítě projekt Facebook PPC analytika zákazník
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Martina Benešová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANÁKOVÁ, Radka. \textit{Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro projekt HeRa Motors}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3q8lsb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová
Název
Vložil
Vloženo
Práva