Bc. Natálie Wilková

Diplomová práce

Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz

Communication strategy of e-shop bezbolestnesezeni.cz
Anotace:
Cílem diplomové práce je nastavit marketingovou komunikaci firmy na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu, analýzy chování zákazníka, prostředí a konkurence. V teoretické části budou definovány pojmy marketingová komunikace, značka, komunikační mix, komunikační proces. V praktické části bude provedena analýza současného stavu a předloženy návrhy a doporučení směřující ke stanovení konkrétních …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to set up marketing communication of the company based on the analysis of the current situation of the communication mix, analysis of customer behaviour, environment and competition. In the theoretical part, concepts such as marketing communication, brand, communication mix, communication process will be defined. In the practical part the analysis of the current situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zm4bi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné