Specifické rysy marketingové komunikace vybrané cílové skupiny – Anna Černá
Anna Černá
Bakalářská práce
Specifické rysy marketingové komunikace vybrané cílové skupiny
Specific features of marketing communication of a selected target group
Anotace:
V této bakalářské práci se autor zabývá hledáním optimálních komunikační prostředků a masových médií, které mají největší šanci na efektivní komunikaci s generační skupinou spotřebitelů Z. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingové komunikace, detailně popisuje cílovou skupinu a představuje možnosti komunikačních nástrojů. Praktická část obsahuje popis marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on search for optimal communication and mass media that have the greatest chance of effective communication with the Z generation consumers. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts of marketing communication, describes in detail the target group and presents the possibilities of communication tools. The practical part contains a description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 3ssucz 3ssucz/2
26. 4. 2021