Bc. Jiří Koudelka

Bakalářská práce

Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR

The public's attitude to electromobility and its marketing communication in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zaměřuje především na zkoumání postoje veřejnosti k elektromobilitě a k marketingové komunikaci (informovanosti) v této oblasti. Teoretická část této práce představuje jak historii, tak současný stav elektromobility v Evropské unii a České republice, kde prezentuje faktická data, představuje nejprodávanější modely elektromobilů a porovnává zastoupení, výhody a nevýhody elektromobilů vůči …více
Abstract:
This work focuses primarily on the research of the public's attitude to electromobility and its marketing communication (awareness). The theoretical part of this work presents the history and the current state of electric mobility in the European Union and the Czech Republic, where it presents factual data, presents the best-selling models of electric cars and compares the representation, advantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní