Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR – Bc. Jiří Koudelka
Bc. Jiří Koudelka
Bachelor's thesis
Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR
The public's attitude to electromobility and its marketing communication in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce se zaměřuje především na zkoumání postoje veřejnosti k elektromobilitě a k marketingové komunikaci (informovanosti) v této oblasti. Teoretická část této práce představuje jak historii, tak současný stav elektromobility v Evropské unii a České republice, kde prezentuje faktická data, představuje nejprodávanější modely elektromobilů a porovnává zastoupení, výhody a nevýhody elektromobilů vůči …moreAbstract:
This work focuses primarily on the research of the public's attitude to electromobility and its marketing communication (awareness). The theoretical part of this work presents the history and the current state of electric mobility in the European Union and the Czech Republic, where it presents factual data, presents the best-selling models of electric cars and compares the representation, advantages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ywupn/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev