Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR – Bc. Jiří Koudelka
Bc. Jiří Koudelka
Bakalářská práce
Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR
The public's attitude to electromobility and its marketing communication in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zaměřuje především na zkoumání postoje veřejnosti k elektromobilitě a k marketingové komunikaci (informovanosti) v této oblasti. Teoretická část této práce představuje jak historii, tak současný stav elektromobility v Evropské unii a České republice, kde prezentuje faktická data, představuje nejprodávanější modely elektromobilů a porovnává zastoupení, výhody a nevýhody elektromobilů vůči …víceAbstract:
This work focuses primarily on the research of the public's attitude to electromobility and its marketing communication (awareness). The theoretical part of this work presents the history and the current state of electric mobility in the European Union and the Czech Republic, where it presents factual data, presents the best-selling models of electric cars and compares the representation, advantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ywupn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev