Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy – Huda Abdulla
Huda Abdulla
Bakalářská práce
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
The Impact of Loyalty Programmes on Consumer Behaviour in the Fashion Market
Anotace:
V dnešním rychle se měnícím světě módy jsou věrnostní programy klíčovým prvkem pro získání a udržení zákazníků. Tématem této bakalářská práce je vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování v módním trhu. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak věrnostní programy ovlivňují nákupní chování spotřebitelů a identifikovat faktory, které je motivují k registraci. Práce rovněž zkoumá negativní aspekty …víceAbstract:
In today's rapidly changing world of fashion, loyalty programs are a key element for acquiring and retaining customers. The topic of this bachelor's thesis is the impact of loyalty programs on consumer behaviour in the fashion market. The main objective of the thesis was to determine how loyalty programs influence consumer shopping behaviour and to identify the factors that motivate them to register …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Kamila Poláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev