Antonín Klenot

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve službách

Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci u živnosti Ing. arch. Patrika Šarmíra. K zjištění současného stavu marketingové komunikace jsou využity metody dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a analýzy komunikace u vybraného subjektu. Následně bylo zjištěno pomocí výsledků z použitých metod, že marketingová komunikace je u zkoumaného subjektu nedostačující. Zkoumanému …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing communication in the business of the architect Patrik Šarmír. To determine the current state of marketing communication, the methods of questionnaire surveys, controlled interviews and communication analysis of a selected subject are used. With these methods, it was found that marketing communication is insufficient for the examined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kvěchová
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích