Marketingová komunikace ve službách – Antonín Klenot
Antonín Klenot
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve službách
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci u živnosti Ing. arch. Patrika Šarmíra. K zjištění současného stavu marketingové komunikace jsou využity metody dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a analýzy komunikace u vybraného subjektu. Následně bylo zjištěno pomocí výsledků z použitých metod, že marketingová komunikace je u zkoumaného subjektu nedostačující. Zkoumanému …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing communication in the business of the architect Patrik Šarmír. To determine the current state of marketing communication, the methods of questionnaire surveys, controlled interviews and communication analysis of a selected subject are used. With these methods, it was found that marketing communication is insufficient for the examined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rifc8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kvěchová
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev