Antonín Klenot
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve službách
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci u živnosti Ing. arch. Patrika Šarmíra. K zjištění současného stavu marketingové komunikace jsou využity metody dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a analýzy komunikace u vybraného subjektu. Následně bylo zjištěno pomocí výsledků z použitých metod, že marketingová komunikace je u zkoumaného subjektu nedostačující. Zkoumanému …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing communication in the business of the architect Patrik Šarmír. To determine the current state of marketing communication, the methods of questionnaire surveys, controlled interviews and communication analysis of a selected subject are used. With these methods, it was found that marketing communication is insufficient for the examined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rifc8/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Kateřina Kvěchová
- Reader: Ing. Šárka Kolářová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev