Antonín Klenot

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace ve službách

Abstract:
Bakalářská práce má za cíl zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci u živnosti Ing. arch. Patrika Šarmíra. K zjištění současného stavu marketingové komunikace jsou využity metody dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a analýzy komunikace u vybraného subjektu. Následně bylo zjištěno pomocí výsledků z použitých metod, že marketingová komunikace je u zkoumaného subjektu nedostačující. Zkoumanému …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing communication in the business of the architect Patrik Šarmír. To determine the current state of marketing communication, the methods of questionnaire surveys, controlled interviews and communication analysis of a selected subject are used. With these methods, it was found that marketing communication is insufficient for the examined …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Kvěchová
  • Reader: Ing. Šárka Kolářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích