Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Ing. Stanislav Cába
Ing. Stanislav Cába
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Means of Marketing Communications for Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace pro Seniory. Populace stále více stárne a ze seniorů se stává dominantní cílová skupina, kterou se snaží mnoho marketéru oslovit. V této práci se zaměřuji na předváděcí akce pořádané pro seniory, na kterých je seniorům nabízen nějaký výrobek, nebo služba k prodeji. V praktické části se pokusím sledovat a zaznamenat chování prodejců a seniorů …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the means of marketing communication for seniors. The population is increasingly aging and the elderly people are becoming the dominant target group that many marketers are trying to reach. In this thesis I focus on the promotional events for seniors, where some product or service are offered to seniors for sale. In the practical part I will try to monitor and record …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lp4tm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Jana Goldbergerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev