Ing. Stanislav Cába

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro seniory

Means of Marketing Communications for Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prostředky marketingové komunikace pro Seniory. Populace stále více stárne a ze seniorů se stává dominantní cílová skupina, kterou se snaží mnoho marketéru oslovit. V této práci se zaměřuji na předváděcí akce pořádané pro seniory, na kterých je seniorům nabízen nějaký výrobek, nebo služba k prodeji. V praktické části se pokusím sledovat a zaznamenat chování prodejců a seniorů …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the means of marketing communication for seniors. The population is increasingly aging and the elderly people are becoming the dominant target group that many marketers are trying to reach. In this thesis I focus on the promotional events for seniors, where some product or service are offered to seniors for sale. In the practical part I will try to monitor and record …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Jana Goldbergerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní