Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony – Eliška Doubravová
Eliška Doubravová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Analysis of the Consumer Behaviour in the Mobile Phone Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů a jejími hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Teoretická část práce definuje pojmy jako spotřebitelské chování, nákupní chování a nákupní rozhodovací proces. Dále je v práci charakterizována společnost Apple a produkt iPhone. Praktická část je věnována popisu metodiky výzkumu a následné analýze výsledků …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of a consumer behaviour on the mobile phones market and main factors influencing this behavior. The theoretical part of the thesis defines terms such as consumer behaviour, purchasing behavior and purchasing decision-making process. In addition, Apple and the iPhone product are characterized in the thesis. The practical part is devoted to the description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149571
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Ivana Jánošíková
- Reader: Dalibor Pak
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOUBRAVOVÁ, Eliška. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3xdfbk/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Nákupní rozhodovací proces Generace Y v kategorii elektro v kamenných prodejnách Společnosti XY
Sabina Kratochvílová