Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY – Ing. Lenka Horáková
Ing. Lenka Horáková
Diplomová práce
Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY
Corporate Philantropy as Part of the FONERGY Social Responsibility
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh vhodných filantropických projektů a komunikační strategie pro společnost FONERGY, která je dodavatelem elektřiny a plynu v regionu Slovácko. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako je společenská odpovědnost firem, firemní filantropie a podnikatelská etika. V praktické části jsou provedeny tři průzkumy, dva jsou zaměřené na komunikaci společenské odpovědnosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose proper philanthropic projects including communication strategy for the FONERGY, gas and electricity supplier from the Moravian Slovakia re-gion. In the theoretical part, there are basic terms such as corporate social responsibility, corporate philanthropy and business ethics defined. In the practical part, there are three marketing researches analyzed, of which two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Lenka. \textit{Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/3y8v66/.
Jak správně citovat práci
Horáková, Lenka. Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická