Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR – Sandra Runkasová
Sandra Runkasová
Bakalářská práce
Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR
Expansion of the target group of the environmentally oriented company Vaše Dedra s.r.o. through CSR communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozšířením cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. prostřednictvím komunikace v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR). Na základě vlastního výzkumu formuluje doporučení komunikační strategie pro cílovou skupinou, která je u společnosti nejméně zastoupená. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on expanding the target group of the environmentally oriented company Vaše Dedra s.r.o. through communication in the area of corporate social responsibility (CSR). Based on the conducted research, it formulates recommendations for a communication strategy targeting the least represented group within the company. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92228
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92228
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev