Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy – Veronika KONVIČNÁ
Veronika KONVIČNÁ
Master's thesis
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Project Method in Primary Education
Abstract:
Diplomová práce "Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy" je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá historií projektové metody a její návazností na pragmatickou, reformní i alternativní pedagogiku. Také pojednává o rozdílu mezi alternativní a tradiční školou i o typologiích alternativních škol. Objasňuje základní terminologické vymezení pojmů souvisejících …moreAbstract:
Project Method in Primary Education thesis consists of theoretical and empirical part. Scope of the theoretical part is a history of the Project Method and its connection with pragmatic, reform and alternative pedagogy. It also describes a difference between alternative and traditional school and also alternative school typologies. It clarifies fundamental terminological definition related to Project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONVIČNÁ, Veronika. Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková