Veronika KONVIČNÁ

Master's thesis

Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy

Project Method in Primary Education
Abstract:
Diplomová práce "Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy" je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá historií projektové metody a její návazností na pragmatickou, reformní i alternativní pedagogiku. Také pojednává o rozdílu mezi alternativní a tradiční školou i o typologiích alternativních škol. Objasňuje základní terminologické vymezení pojmů souvisejících …more
Abstract:
Project Method in Primary Education thesis consists of theoretical and empirical part. Scope of the theoretical part is a history of the Project Method and its connection with pragmatic, reform and alternative pedagogy. It also describes a difference between alternative and traditional school and also alternative school typologies. It clarifies fundamental terminological definition related to Project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KONVIČNÁ, Veronika. Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta