Návrh na vylepšení komunikační strategie společnosti U!com v Arménii – Siranush Hakobyan
Siranush Hakobyan
Bakalářská práce
Návrh na vylepšení komunikační strategie společnosti U!com v Arménii
Proposal for improvement of communication strategy of company U!com in Armenia
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti U!com. Práce se skládá ze dvou části, a to teoretické a praktické. Teoretická část popisuje marketingový mix, SWOT analýzu, komunikační strategii, marketingové a komerční komunikace a taktéž popisuje nejaktuálnější trendy v oblasti marketingu a metody marketingového výzkumu.V praktické části se tato práce zabývá představením …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of company U!com. The thesis consists of two parts, both theoretical and practical. The theoretical part describes the marketing mix, SWOT analysis, communication strategy, marketing and commercial communication and also describes the most current trends in marketing and marketing research methods.In the practical part, this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71799
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71799
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková