Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK – Bc. Ekaterina Ovchenkova
Bc. Ekaterina Ovchenkova
Diplomová práce
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování korporativní identity a jejím postavením ve struktuře podniku. Hlavním cílem diplomové práce je vytváření Corporate Identity pro nový doposud neviditelný podnik, v tomto případě se hovoří o nové kavárně. Teoretická část práce se zabývá komplexním rozborem Corporate Identity, která je chápana jako část soudobé marketingové komunikace. Praktická část se …víceAbstract:
Diploma thesis deals with problematic of building corporate identity and which place does it take at company structure. The main goal of thesis is to show how to build a Corporate Identity for newly created company – coffeehouse. Theoretical part of this thesis is explaining what is an exact the core of Corporate Identity, which is a part of nowadays marketing communications. Practical part of thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova