Bc. Ekaterina Ovchenkova

Diplomová práce

Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování korporativní identity a jejím postavením ve struktuře podniku. Hlavním cílem diplomové práce je vytváření Corporate Identity pro nový doposud neviditelný podnik, v tomto případě se hovoří o nové kavárně. Teoretická část práce se zabývá komplexním rozborem Corporate Identity, která je chápana jako část soudobé marketingové komunikace. Praktická část se …více
Abstract:
Diploma thesis deals with problematic of building corporate identity and which place does it take at company structure. The main goal of thesis is to show how to build a Corporate Identity for newly created company – coffeehouse. Theoretical part of this thesis is explaining what is an exact the core of Corporate Identity, which is a part of nowadays marketing communications. Practical part of thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní