Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK – Bc. Ekaterina Ovchenkova
Bc. Ekaterina Ovchenkova
Master's thesis
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování korporativní identity a jejím postavením ve struktuře podniku. Hlavním cílem diplomové práce je vytváření Corporate Identity pro nový doposud neviditelný podnik, v tomto případě se hovoří o nové kavárně. Teoretická část práce se zabývá komplexním rozborem Corporate Identity, která je chápana jako část soudobé marketingové komunikace. Praktická část se …moreAbstract:
Diploma thesis deals with problematic of building corporate identity and which place does it take at company structure. The main goal of thesis is to show how to build a Corporate Identity for newly created company – coffeehouse. Theoretical part of this thesis is explaining what is an exact the core of Corporate Identity, which is a part of nowadays marketing communications. Practical part of thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova