Lucie Paurová
Bachelor's thesis
Strategická analýza firmy LX, a.s.
Strategy analysis of LX, a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je komplexní zhodnocení pozice firmy LX na trhu a navržení strategických doporučení pro dlouhodobou konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do třech hlavních částí – teoretické a praktické části a závěru, který shrnuje výsledky práce a nastiňuje doporučení pro zkoumanou firmu. Nástrojem pro vypracování strategických doporučení je strategická analýza a její jednotlivé metody. …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is a comprehensive evaluation of company’s position in the market and the design of strategic recommendations for long-term competitiveness. The work is divided into three main parts - theoretical and practical part and a conclusion that summarizes the results of the work and outlines recommendations for the LX company. The tool for developing strategic recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86928
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Josef Krause
- Reader: Šárka Buriánková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86928
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova