Lucie Paurová
Bachelor's thesis
Strategická analýza firmy LX, a.s.
Strategy analysis of LX, a.s.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je komplexní zhodnocení pozice firmy LX na trhu a navržení strategických doporučení pro dlouhodobou konkurenceschopnost. Práce je rozdělena do třech hlavních částí – teoretické a praktické části a závěru, který shrnuje výsledky práce a nastiňuje doporučení pro zkoumanou firmu. Nástrojem pro vypracování strategických doporučení je strategická analýza a její jednotlivé metody. …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is a comprehensive evaluation of company’s position in the market and the design of strategic recommendations for long-term competitiveness. The work is divided into three main parts - theoretical and practical part and a conclusion that summarizes the results of the work and outlines recommendations for the LX company. The tool for developing strategic recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86928
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedúci: Josef Krause
- Oponent: Šárka Buriánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86928
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova