Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství – Bc. Kateřina Dostálová
Bc. Kateřina Dostálová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Design of marketing mix for specific company in hospitality area
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy, deskripce a syntézy zhodnotit stávající marketingový mix vybraného podniku v oblasti pohostinství a navrhnou strategické změny za účelem zvýšení hospodářské efektivnosti. Práce se zaměřuje na firmu Frogurt, kterou provozuje společnost The White Company, která prodává mražený jogurt na váhu a další produkty formou fastfoodu v obchodních centrech. Bakalářská …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected hospitality company based on analysis, description and synthesis and to propose strategic changes in order to increase economic efficiency. The thesis focuses on Frogurt, operated by The White Company, which sells frozen yogurt by weight and other products in the form of fast food in shopping malls. The bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/asocg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Kalabisová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTÁLOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/44mp35/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev