Bc. Kateřina Dostálová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství

Design of marketing mix for specific company in hospitality area
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy, deskripce a syntézy zhodnotit stávající marketingový mix vybraného podniku v oblasti pohostinství a navrhnou strategické změny za účelem zvýšení hospodářské efektivnosti. Práce se zaměřuje na firmu Frogurt, kterou provozuje společnost The White Company, která prodává mražený jogurt na váhu a další produkty formou fastfoodu v obchodních centrech. Bakalářská …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected hospitality company based on analysis, description and synthesis and to propose strategic changes in order to increase economic efficiency. The thesis focuses on Frogurt, operated by The White Company, which sells frozen yogurt by weight and other products in the form of fast food in shopping malls. The bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/asocg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Kalabisová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.