Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství – Bc. Kateřina Dostálová
Bc. Kateřina Dostálová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Design of marketing mix for specific company in hospitality area
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy, deskripce a syntézy zhodnotit stávající marketingový mix vybraného podniku v oblasti pohostinství a navrhnou strategické změny za účelem zvýšení hospodářské efektivnosti. Práce se zaměřuje na firmu Frogurt, kterou provozuje společnost The White Company, která prodává mražený jogurt na váhu a další produkty formou fastfoodu v obchodních centrech. Bakalářská …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected hospitality company based on analysis, description and synthesis and to propose strategic changes in order to increase economic efficiency. The thesis focuses on Frogurt, operated by The White Company, which sells frozen yogurt by weight and other products in the form of fast food in shopping malls. The bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/asocg/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Kalabisová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev