Tvorba náborové komunikační kampaně ŠKODA AUTO Vysoké školy – Natálie Rausová
Natálie Rausová
Bachelor's thesis
Tvorba náborové komunikační kampaně ŠKODA AUTO Vysoké školy
Creation of a communication recruitment campaign for Škoda Auto University
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměruje na vytváření inovativní a efektivní komunikační náborové kampaně pro Škoda Auto Vysokou školu. Je zdůrazněna důležitost vyvinout strategie k oslovování současné generace studentů. První část poskytuje teoretický rámec v oblasti marketingu, komunikačního mixu a sociálních sítí. Následující kapitola se věnuje analýze předešlé náborové kampaně a podrobnému popisu a hodnocení …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the creation of an innovative and effective communication recruitment campaign for Škoda Auto University. The importance of developing strategies to engage the current generation of students is emphasized. The first part provides a theoretical framework in the areas of marketing, communication mix, and social media. The following chapter analyzes the previous recruitment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Kateřina Müllerová, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights