Návrh rámcové strategie společnosti Trek s využitím strategické analýzy – Gabriela Anna Lukšanová
Gabriela Anna Lukšanová
Bakalářská práce
Návrh rámcové strategie společnosti Trek s využitím strategické analýzy
Designing a suitable strategy of company Trek with the use of strategic analysis
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou strategii společnosti Trek ve střednědobém horizontu 3 let, a to na základě poznatků ze strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude obsahovat zejména přehled teoretických konceptů, jejich kritiky a metod strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Teoretická …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a suitable strategy of Trek in the medium term of 3 years based on the knowledge of the strategic analysis of the external and internal environment of the company. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part will include in particular an overview of theoretical concepts, their critique and methods of strategic analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77225
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Jindřich Špička
- Oponent: Klára Kubíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77225
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova